Martin sätter Norrland på kartan i Stockholm
Skriven av Mats Eriksson
Martin Sjölander har satsat allt han har för utveckla sitt koncept under varumärket Knut i Stockholm, där han sätter Norrland i fokus med genuin mat samt god service.
Idag så kan Martin satsa mer på att utveckla sitt företag genom att han skapat Livskvalitet i vardagen.
Hör Martins berättelse i samarbete med Småföretagarnas Riksförbund.
Postat i Det goda samtalet, En Företagares Vardag, Lokalnyheter, Lokalpolitik, Stad/Landsbyggd, Video och taggad med knut egenföretagare småföretagare
Senaste nytt
Småföretagare på landsbygden: Samhällets oumbärliga hjältar
Hur de tysta motorerna på Sveriges landsbygd håller landet levande – och vad vi kan göra för att stötta dem.…
Kameror skall övervaka Miljözon 3
Tidningen Mitti
Northmill Bank & En Företagares Vardag – en unik satsning för bättre villkor för småföretagare
Storbankerna prioriterar sällan små och medelstora företag. Konjunkturinstitutet rapporterar att hälften av företagen med färre än 20 anställda anser att…